ماهواره شیطانی نمایان در داخل خانه های ایرانی

ماهواره شیطانی نمایان در داخل خانه های ایرانی

حتما بخون تا بفهمی تو خونه هامون چه خبره

 

آمریکا تقریبا 4 برابر ایران جمعیت داره 90درصد ماهواره های دنیا در اختیار آمریکاست، مردم آمریکا به دولتشون مالیات میدن اما برای استفاده از ماهواره باید هزینه پرداخت کنن، دولت آمریکا فقط 8 کانال مجانی براشون گذاشته ، در تمام دنیا ماهواره با کسب هزینه در اختیار مشتری قرار میگیره ،ما در ایران خیلی خوشبختیم که علاوه بر کانال های غیر فارسی فقط 162 کانال فارسی رایگان داریم.

اکثر این کانال ها از جمله فارسی وان ها در مالکیت جناب آقای مورداک یهودی صهیونیست قرار داره، فارسی وان وقت نماز اذان پخش میکنه و مناسبت های مذهبی اسلامی خصوصا شیعی را یادآوری میکنه! اونا برای سرگرمی ما بروزترین فیلمها و سریالها رو میخرن، به فارسی دوبله میکنن و مجانی برامون پخش میکنن اونم فقط برای ما رایگانه ونه برای همسایه های عرب حتی، موضوع خیلی از سریالها به روابط خانوادگی و عادت سازی روابط نامشروع بین زن و مرد و فرزندان خانواده با سایرینه، خصوصا خیانت به همسر و تشویق به طلاق و پذیرفتن بچه نامشروع به عنوان یک هدیه الهی و....

بارها مردم انگلیس بابت مالیاتی که روی قبض های برقشون بابت برنامه های فارسی bbc میاد اعتراض کردن و جواب گرفتن که این یک مساله دیپلوماتیکه ، مورداک در یکی از برنامه های تلویزیونیش اعلام کرد که ما ایرانی هاراقورباغه پز میکنیم  فحالا این یعنی چی؟

ژاپنی ها قورباغه رو در آبجوش میندازن و درشو میزارن،قورباغه سریع از خودش آنزیم خاصی ترشح میکنه و تلخ میشه اما فرانسوی ها باشعله آرام میپزنش پس قورباغه تا بیاد بفهمه ،پخته شده بی آنزیم تلخ.

حالا یه چیز دیگه:آندلس یک کشور بود با صدها سال سابقه دولت اسلامی،بزرگترین قدرت نظامی و علمی زمان خودش در اروپا ،بارها جنگ بین مسیحیها و یهودیها با اونا در گرفت و به خاطر جوونای غیرتمند آندلس جلوی اونا دووم اورد ،مسیحیها با ایجاد یک دولت کوچیک در شمال آندلس چنتا کار کردن، باغ های بزرگ انگور ایجاد کردن فقط برای ساخت مشروب مجانی برا مسلمونا، دختران مسیحی با آرایش و لباس محرک در میان مسلمونا ظاهر شدند، رستوران هایی درست کردن با خدمه دختران بی حجاب  مسیحی و...

چندین سال بعد بایک حمله قتل عامی در آندلس به راه انداختند که مورخینشان نوشتند تپه های بزرگی از دست و پا و سرهای مسلمونا به طور جداگانه در شهرها ایجاد کردند و به گفته خودشان هنگام عبور از کوچه ها خون تا لگام اسبها میرسید.

الان اون کشور اسمش شده اسپانیا و کمترین تعداد مسلمان در بین کشور های اروپایی رو داره.

در یک تحقیق میدانی در ساری از 20نصاب حرفه ای آنتن ماهواره 18 نفرشان ماهواره نداشتند سوال شد چرا؟

گفتند ما که برای نصب ماهواره برای بار اول به خیلی از خانه ها میرفتیم ظاهر خوبی از خانواده میدیدیم اما پس از چند ماه که باما برای تعمیر یا تنظیم آنتن ماهواره تماس میگرفتند میدیدیم وضعیت خانواده  کاملا با چند ماه قبل از نظر رفتار و اخلاق عوض شده ،از یکی از اینها در جاده ساری قائمشهر 290 آنتن کشف شده در حالی که خودش استفاده نمیکرد فقط به دلیل حفاظت از خانوادش.

 

خوب حالا آیا لازم نیست یکم فقط جدی تر از قلب به این قضیه فکر کنیم؟

مگر پیامبر عزیزمان نفرمودند ساعتی(لحظه ای)فکر از هفتاد سال عبادت بهتره ، خوب حاله موقعشه.

خواهشن رسانه باسید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج دانشجویی شهید مفتح همدان
تاریخ : دو شنبه 8 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










لوگوجنبش منتظرانت ظهور